راهنمایی برای خرید لباس‌های سایز بزرگ‌

دورانی که سایز بزرگ به عنوان یک تابو و ویژگی‌ای خجالت‌آور شناخته می‌شد، گذشته است. این‌ روزها زنان و مردان شکل طبیعی بدن خود را می‌پذیرند. دیگر سایز لباس بزرگ شامل گزینه‌های متنوع‌تری شده و انتخاب برای تمام فرم‌های بدن، بسیار آسان است؛ زیرا می‌توانید طیف گسترده‌ای از لباس‌های پلاس‌سایز را پیدا کنید. در واقع امروزه وجود انحنای بدن،‌ تعریف جدید از جذاب بودن است. چه قصد خرید لباس سایز بزرگ زنانه‌ی مجلسی، لباس راحتی، لباس خواب سایز بزرگ، لباس زیر یا هر چیز دیگری را دارید، این مقاله می‌تواند به شما کمک کند.

چند نکته‌ی مهم قبل از شروع

ما به خوبی از احساس شما درباره‌ی میان‌تنه‌ی بزرگ‌تر، قفسه‌ی سینه‌ی پهن، بازوهای شل، ران‌های پر و باسن بزرگ‌تر آگاه هستیم؛ اما به ما اعتماد کنید! در حقیقت همه چیز مربوط به طرز لباس پوشیدن است، به طوری که نقاط قوت شما را جذاب‌تر نشان دهد و قسمت‌هایی را که در مورد آن‌ها حساس هستید، بپوشاند.

قبل از این که درباره‌ی نکاتی در مورد استایل و سایزبندی لباس صحبت کنیم، لازم است بعضی از اشتباهات رایج در مورد لباس سایز بزرگ زنانه برطرف شود.

انتخاب لباس گشاد و نامناسب

لطفا تمایل خود را برای خرید لباس‌های گشاد، فقط به خاطر این که بتوانید قوس و انحنای بدن خود را بپوشانید، کنار بگذارید. همین حالا این ذهنیت را از بین ببرید؛ زیرا لباس‌های گشادتر، شما را لاغرتر نشان نمی‌دهند.

انتخاب سایز لباس مطابق فرم بدن

یکی دیگر از نکاتی که هنگام خرید سایز بزرگ لباس باید در نظر بگیرید، شناخت فرم بدن خودتان است. اگر معمولا لباس سایز بزرگ زنانه می‌پوشید، احتمالا فرم بدن شما یکی از فرم‌های گلابی، سیب، مستطیلی یا صاف، ساعت شنی است. قبل از خرید لباس سایز بزرگ زنانه یا مردانه،‌ تایپ بدن خودتان را بشناسید، آن را در آغوش بگیرید و سپس به خرید بروید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Check out similar topics

Related Posts